حضور نشر معارف با 6 اثر جدید در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 4132337
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳

حضور نشر معارف با 6 اثر جدید در نمایشگاه قرآن

غرفه نشر معارف وابسته به نهاد رهبری با 6 عنوان اثر جدید در بخش نشر مکتوب و دیجیتال رواق غربی شبستان مصلای امام خمینی(ره) قرار دارد.

غرفه نشر معارفبه گزارش خبرنگار ایکنا، غرفه نشر معارف وابسته به نهاد رهبری در بخش نشر مکتوب و دیجیتال رواق غربی شبستان مصلای امام قرار دارد.

دو کتاب جدید از نویسنده کتاب «صعود چهل ساله» سیدمحمدحسین راجی و پژوهشگران همراهش با عنوان «خود خدا» درباره رضا شاه و «خدا زاده» درباره محمدرضا شاه است که دربردارنده نگاه تحلیلی و تخصصی از نگاه اندیشمندان و دانشمندان غربی درخصوص پهلوی اول و دوم است.

همچنین از سال گذشته و با توجه به تحولات در کشور کتابی به عنوان کتاب ستاره ها چیدنی نیستند توسط محمدعلی حبیب اللهیان در قالب رمان با موضوع بحث حجاب و عفاف بانوان در آیات و روایات به رشته تحریر درآمده است. در این کتاب به صورت غیرمستقیم به مجموعه‌ای از شبهات درباره حجاب پاسخ داده شده است.

از دیگر محصولات نشر معارف می‌توان به «تنهای هزار ساله» درباره شیخ صدوق به قلم مرحوم سعید تشکری و «کهکشان نیستی» اثرمحمدهادی اصفهانی درباره زندگی و سیر و سلوک آیت‌الله سیدعلی قاضی طباطبائی است.

در نمایشگاه سی‌ام، شاهد حضور نشر معارف با حدود 6 عنوان اثر جدید در کنار سایر عناوین پرفروش سال گذشته چون هستیم و مابقی کتاب پرفروش آن سوی مرگ، صعود چهل ساله، رهنمای طریق پس از شرح زندگی‌نامه مختصری از محمدعلی جاودان هستیم.

بازدیدکنندگان نمایشگاه می‌توانند محصولات نشرمعارف را با تخفیف 10 درصدی دریافت کنند.

بنابر گفته مهدی صفری، مسئول غرفه نشر معارف «امسال با توجه به اینکه سالن نشرمکتوب و دیجیتال از شبستان اصلی مجزا شده است اما شاهد استقبال بازدیدکنندگان بودیم».

یادآور می‌شود، سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «می خوانمت» تا 26 فروردین از ساعت 17 تا 24 در مصلای امام خمینی(ره) پذیرای علاقه‌مندان است. 

انتهای پیام
captcha